αδελφούλα μου
…με επισκέφτηκε ένας πολύ περίεργος φόβος
μη τυχόν και οι Τούρκοι πάνε σε εμφύλιο πόλεμο
και φαντάστηκα πόσο χάλια θα γίνει η ζωή μας
γιατί θα βρούμε ευκαιρία να ξαναγίνουμε ξεφτίλα!
θα ξαναβρούμε εξιλαστήρια θύματα
θα ξαναφτιάξουμε συντριβανάκια
θα έρθει να κάνει εγκαίνια ο υπουργός
θα έχουμε πολλά χρέη και μουσάκα και φέτα!
θα έχουμε και πάρα πολλούς πρόσφυγες
θα έχουμε και πάρα πολλούς αστυνόμους
θα έχουμε γενικά!
επίσης θα έχουμε λίγη ζωή…
larondedejoyeuse.art
vithouranos